Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij

Zwroty

Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy:

  1. Poinformować nas o swojej decyzji przesyłając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. pocztą elektroniczną na adres: sklep@bossobuty.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz również w pkt. 11 Regulaminu. 
    Formularza odstąpienia od umowy - Formularz ZWROTU dostępny jest  TUTAJ

  2. Niezwłocznie odesłać zwracany produkt wraz z dokumentem zakupu (paragon lub faktura, jeśli takowa została wystawiona na prośbę Kupującego) i wypełnionym Formularzem Zwrotu na adres: Sklep BOSSO, Galeria Olimp V, Al.Spółdzielczości Pracy 36 lok.0.03, 20-147 Lublin.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być pozbawiony oryginalnego opakowania przypisanego do produktu (tego, które wysłaliśmy do Państwa wraz z towarem).
Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu, dlatego dokonując zwrotu prosimy zabezpieczyć oryginalne opakowanie z produktem zapakowując go
w karton (najlepiej w ten, w którym otrzymali Państwo zamówienie). Bardzo prosimy o nieoklejanie bezpośrednio oryginalnych opakowań z produktem taśmą klejącą bądź etykietami zwrotnymi.
Proszę pamiętać o dołączeniu dokumentu zakupu (faktura lub paragon) i wypełnionego formularza zwrotu.

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy oraz sposobu i zwrotu kosztów opisane są w punkcie 8 "Prawo Odstąpienia od Umowy" Regulaminu opublikowanego na stronie Sklepu Internetowego.

Nie odbieramy przesyłek zwrotnych za pobraniem.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych z paczkomatów.
Zwrot w sklepie stacjonarnym możliwy wyłącznie przy złożeniu zamówienia ze sposobem odbioru osobistego. Do zwrotu należy dołączyć wypełniony Formularza odstąpienia od umowy - Formularz ZWROTU.

Wymiany

Jeżeli zaistnieje konieczność wymiany zakupionego towaru to należy dokonać nowego zakupu właściwego towaru oraz zwrócić niewłaściwy zgodnie z procedurą.